Evenimentele corporate sunt extrem de importante pentru ca o companie, indiferent de dimensiunea ei, sa functioneze intr-un mod cat mai bun. De bunul mers al lucrurilor depinde foarte mult resursa umana. Calitatea mediului, dar si conditiile salariale sunt componente care pot face diferenta in eficienta si productivitatea personalului.
Conferintele, sedintele, petrecerile tematice sau team building-urile sunt cateva exemple de evenimete cu care companiile vin spre satisfactia angajatilor. Acestea au scopul de a scoate din rutina viata fiecarei persoane, de a schimba pareri, opinii sau, pur si simplu, de a petrece timp de calitate impreuna.
Ceea ce face cu adevarat diferenta intre timpul petrecut la locul de munca si timpul din cadrul unui eveniment corporat este starea de spirit. Daca in cadrul unei echipe, pe parcursul zilei se pot isca discutii in contradictoriu sau mici conflicte, la evenimente oamenii se simt mult prea relaxati pentru a porni astfel de subiecte.
Organizarea evenimentelor corporate nu este o munca usoara pentru persoanele responsabile. De dumneavoastra va depinde reusita sau, in cel mai rau caz, esecul evenimentului. Daca urmeaza sa va ocupati de un astfel de eveniment, cu siguranta sunteti considerata o persoana competenta, meticuloasa si foarte capabila.
In cadrul evenimentelor de acest tip, trebuie sa aveti in vedere foarte multe aspecte pentru ca totul sa mearga snur. Daca vorbim despre o petrecere, chiar si cel mai mic detaliu poate face diferenta.
Ghid de organizare a unei petreceri corporate
Pentru a simplifica putin un demers de acest fel, am ales sa prezentam un scurt ghid de organizare. Extrem de util pentru ca dumneavoastra sa fiti mai eficient, pastrati indicatiile aproape pentru momentele in care simtiti ca va pierdeti in organizare:
- Locul de desfasurare. Probabil principalul punct de interes atunci cand se anunta o petrece la locul de munca. Alegeti varianta care va fi cel mai mult de partea bugetului, cea mai calitativa din punct de vedere al serviciilor si cea mai placuta ca si aspect. Exista?
Fara nicio indoiala ca unul dintre corturile special create pentru evenimente corporate este alegerea care poate intruni toate cele 3 idealuri mentionate anterior. Eventstuff este solutia abordata de foarte multe corporatii, companii si intreprinderi mici pentru a aduce un plus valoare echipei.
Cadrele naturale ce pot fi abordate in cadrul unui eveniment sunt cele care au adus satisfactia cea mai mare in randul invitatilor. Spre exemplu, o petrecere de zi, in natura, pe malul unui lac, poate deveni evenimentul de primavara pe care nimeni nu-l va uita.
- Decoratiunile. Daca vorbim despre o petrecere, cu siguranta vorbim si despre feluri de mancare si diverse bauturi. Creati un decor de vis cu huse pentru scaune si fete de mese asortate, in ton cu tematica petrecerii. Adaugati in cort cateva elemente care sa duca cu gandul catre business pentru a-i coopta pe toti in aceeasi poveste.
Lumanarile parfumate, baloanele, luminile sau florile vor definitiva aspectul festiv al evenimentului. Fiecare decoratiune trebuie sa aiba cel putin un lucru in comun pentru a sustine o singura idee in tot aranjamentul.
- Echipamente de incalzire sau racire. In ciuda unor mituri vehiculate despre evenimentele la cort, acestea ofera posibilitatea de a crea temperatura optima pentru invitati prin intermediul unor echipamente speciale. Mai cu seama atunci cand petrecerea are loc in toiul verii sau, la extrema cealalta, in mijlocul iernii, sistemele de incalzire/racire sunt obligatorii.
Temperatura din spatiul amenajat pentru desfasurarea evenimentului este un factor decizional in starea de spirit a invitatilor. S-a demonstrat stiintific faptul ca oamenii pot fi usor irascibil in conditii extreme de temperatura.
Eventstuff pune la dispozitie totul pentru un congres reusit
Microsoft Summit 2016 sau evenimentele legate de Presedintia UE sunt doar doua exemple de organizari ale companiei Eventstuff. Cu o experienta importanta si un portofoliu diversificat, punem la dispozitia dumneavoastra toate cele necesare pentru un congres sau o conferinta de succes. Avem o multime de sfaturi de oferit, dar si materiale de care aveti nevoie pentru a organiza evenimentul pe care-l asteptati de atat de mult timp!
Atmosfera degajata si stimularea schimbului de idei sunt principalele obiective vizate prin decorul clasic si mobilierul fancy cu care se va realiza decorul. Pupitrul pentru vorbitor, videoproiectorul, instalatia de sonorizare, corpurile de iluminat specifice unei sali de conferinte sau ecranul LED nu vor lipsi din evenimentul corporat pe care urmeaza sa il organizati.
Contacteaza-ne si spune-ne mai multe despre evenimentul pe care doresti sa-l organizezi. Cu siguranta te putem ajuta!