Chiar dacă nu pare neapărat important la prima vedere, numele magazinului poate avea un impact major pentru succesul afacerii tale. Un nume mic și simplu poate să îți ofere un avantaj mare, de care ai nevoie mai ales la început. Este important ca cei care îți vizitează site-ul să poată să țină minte numele acestuia, în cazul în care au avut o experiență plăcută pe el.
La început, trebuie să depui foarte multă muncă pentru a deschide un magazin online. Noi înțelegem asta, dar nu trece cu vederea numele pe care o să îl alegi. Acesta va reprezenta afacerea ta și va fi primul lucru pe care și-l amintesc oamenii în cazul în care vor să revină. Dar stai fără griji, de aceea suntem aici. Îți vom oferi câteva sfaturi, pentru ca tu să poți alege mai ușor un nume pentru viitorul tău magazin online.
P.S. Dacă vei opta pentru un magazin online pe WordPress + Woocommerce, alege o ofertă de găzduire a site-ului ce îți oferă un hosting bun pentru wordpress.
Studiază competiția
Cel mai bine este să învățăm din exemplul oferit de alții. Vezi toate companiile stabilitate în mediul online și alege-le pe cele care au succes de mult timp. Dintre acestea, vezi ce similarități sunt și încearcă să găsești factorul comun. În plus, poate vei fi mai inspirat odată ce treci prin foarte multe exemple de nume de afaceri.
Cere ajutor
Cu toții știm ce înseamnă „brainstorming”, iar acesta e probabil cel mai bun sfat pe care îl poți primi. Fie că o vei face cu angajații sau cu prietenii tăi, puneți-vă cu toții într-o cameră și începeți o sesiune de brainstorming. Niciodată nu știi ce idei pot apărea, aparent de nicăieri.
Scrie-ți ideile pe o foaie și mai apoi testează numele
Poate sună puțin ciudat, dar este important să îți transpui toate ideile pe o foaie. Poți face o listă cu toate ideile de nume care ți se par acceptabile, iar când simți că aceasta este completă, poți începe procesul de selecție.
În plus, înainte de a implementa în mod complet numele, poți să testezi reacția pe care o vor avea anumite persoane din anturajul tău, fie că vorbim de angajați, prieteni, părinți, și așa mai departe. E afacerea ta și e normal să fii subiectiv, dar uneori poți să fii atât de concentrat pe alte probleme, încât nu poți vedea ceea ce se află în fața ta. Numele afacerii tale trebuie să fie simplu și ușor de ținut minte, pentru ca utilizatorii să îl poată ține minte după ce au vizitat site-ul doar o singură dată.