Cum s-a adaptat o companie cu 100% capital românesc în noul context pandemic? Pe ce a pariat Cumpăna 1993 și ce planuri există pentru 2021

Cumpăna 1993, pionier pe piața locală în livrarea apei naturale de izvor și a sistemelor tip watercooler, s-a adaptat noului context pandemic, prin dezvoltarea de noi produse și noi strategii de vânzări.

Încă de la începutul anului, managementul Cumpăna 1993 a ales să investească încrezător în viitor, urmărind în același timp tendințele pieței locale și reorientându-se către noile cerințe ale consumatorilor finali.

Ținând cont de incertitudinile aduse de actualul context, a fost și este în continuare dificil de estimat dacă activitatea companiilor va rămâne sau nu orientată către munca de la domiciliu.

În acest sens, focusul a fost mutat pe segmentul reprezentat de persoane fizice, eforturile fiind concentrate în special în direcția companiilor care au implementat munca de acasă și care nu au întrerupt beneficiile oferite angajaților.

S-au creat oferte personalizate, astfel încât angajații companiilor partenere să se poată bucura în continuare de avantajele oferite de Cumpăna în noul mediu de lucru, respectiv în confortul propriei locuințe. Produsul vedetă al acestui serviciu, este Cumpăna Bidon 5L cu apă plată de izvor. S-a atenuat în felul acesta nevoia oamenilor de a crea stocuri de apă sau cafea, deoarece s-au putut baza pe furnizarea lunară, la timp, a produselor de care au cea mai mare nevoie.

O altă componentă a adaptării, a fost investiția semnificativă în mediul digital, compania dezvoltând un online shop în cadrul site-ului oficial, a cărui versiune a fost updatată, transformându-l într-un site modern și ușor de parcurs.

Din punct de vedere al cifrelor de vânzări, Cumpana 1993 termină acest an, cu o cifră de afaceri similară cu cea din 2019. Ținând cont de restricțiile generate de actualul context al pandemiei, pentru primele 6 luni ale anului 2021, compania și-a propus să mențină nivelul cifrei de afaceri din 2019. Vor continua de asemenea, procesul de adaptare la nevoile pieței, concentrându-se pe segmentul online, pe calitatea și siguranța serviciilor oferite.

“In ceea ce privește investițiile, ne vom îndrepta atenția atât pe inovație, dezvoltarea de noi produse, cât și pe oferte potrivite pentru clienți și comunicarea acestora în piață.  Ne vom concentra asupra pachetelor de beneficii pe care companiile le oferă angajaților, iar promovarea produselor şi serviciilor companiei se va realiza atât online, cât şi offline. Îmbunătățirea constantă a serviciilor oferite clienților Cumpăna și menținerea standardelor de calitate la cel mai înalt nivel, vor rămâne pilonii de bază ai dezvoltării noastre, lucru ce va avea un impact mult mai pozitiv decât reducerile de preț agresive”, declară Ema Dănilă, Directorul companiei Cumpăna 1993 S.R.L.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.