5 greseli pe care le faci cand vine vorba de SEO

Sa gresesti in viata e un lucru perfect normal si, cu si fara poate, singura modalitate de a-ti descoperi erorile si de a preveni reaparitia lor. Insa, cand vine vorba de pagini web, acest lucru poate fi fatal, in special pentru buzunarul tau care-si va dori sa creasca din punct de vedere financiar, nu viceversa.


Una dintre principalele greseli pe care si tu le faci sau le-ai comis la un moment dat e ca nu ai tinut cont de SEO, in tot ansamblul implicatiilor pe care le stabileste. Punctual insa, se poate vorbi de mai multe erori pe care ti le dezvaluim in scurt timp.

Nu postezi advertoriale sau o faci la momentul neoportun

Advertorialele sunt articolele scrise platite care au implicit scopul de a face reclama la pagina ta sau la anumite servicii de interes. Si bineinteles, oricat de mult ti-ai dori ca succesul sa vina de la sine, fara eforturi ce implica costuri financiare, acest lucru este foarte putin probabil sa se intample. De altfel, multi investesc in astfel de materiale platite, dar nu si in advertoriale seo, in timp ce altii le considera singura si cea mai importanta actiune in dezvoltarea unui brand.

Inainte de a publica advertoriale ar trebui sa te asiguri ca pagina ta indeplineste anumite standarde si sa faci dupa caz modificarile potrivite urmand ca, ulterior, sa te axezi si pe advertoriale. Despre tot acest proces, cum arata un advertorial bun si cine te poate ajuta, gasesti toate informatiile la bzi.

Investesti intr-o singura metoda de promovare

Ai un magazin online? Cel mai probabil scopul tau principal este sa obtii mai multe comenzi finalizate cu succes. Iar pentru asta poti alege precis sa cauti si sa investesti in promovare care determina implicit efectuarea acestei actiuni. Totusi, nicio metoda si nicio persoana nu-ti poate promite ca acest lucru se va concretiza, cu atat mai mult daca iti lipseste vizibilitatea. De aceea, cu atat mai mult cand esti la inceputul unui business, ideal este sa nu te axezi exclusiv pe o singura metoda de promovare in care sa-ti investesti intregul buget pe care-l ai la dispozitie, ci sa experimentezi sau sa soliciti ajutorul unei agentii de promovare care te poate ajuta.

Vrei reclama, dar omiti continutul de calitate

Toata lumea foloseste reclame, insa clientii au capacitatea de a destinge usor o reclama oarecare a carui scop este doar sa vanda, de cea care le poate fi cu adevarat de folos si care le aduce in atentia lor mai presus de toate, un continut de calitate. Cele mai bune reclame sunt cele care se axeaza pe nevoi si care au in spate o strategie conceputa atent.

Optimizezi pagina pentru desktop, dar nu si pentru mobil

In zilele noastre, majoritatea persoanelor detin cel putin un device inteligent care le vine in ajutor pentru orice nevoie. Si, studiile arata ca o marja ridicata de trafic vine de la dispozitivele mobile care sunt mai fiabile fata de cele desktop. Ca prin urmare, risti sa faci o greseala colosala optimizandu-ti pagina exclusiv doar pentru calculator, nu si pentru alte device-uri prin care oamenii ar putea ajunge la tine.

Nu acorzi atentie la link-uri

Iar o alta greseala tehnica este lipsa optimizarii link-urilor care iti poate atrage penalizari atat din partea motoarelor de cautare, dar si din partea celor care ar trebui sa ajunga pe pagina ta. Este una dintre primele actiuni pe care ar trebui s-o faci in mod constant, evitand redirectionarile multiple, link-urile deteriorate, gresite etc.

Dar despre cum sa-ti optimizezi link-urile si intreaga pagina, ca un adevarat profesionist, te poate sfatui agentia Mogu. Le poti solicita si tu o analiza SEO ca sa afli cum sa procedezi in continuare.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.