Daca esti pe punctul de a demara o campanie de promovare, cu siguranta nu iti doresti sa astepti foarte mult de la finalizarea planului de marketing pentru viitoarea strategie pana la momentul in care o pui in practica. Pentru ca acest lucru sa functioneze si afacerea ta sa rezoneze pe piata ai nevoie ca toate aspectele sa fie foarte bine puse la punct. Astfel, un plan conturat cu exactitate poate fi principalul punct de plecare in demersul tau de a-ti face afacerea cunoscuta.
In primul rand, asigura-te de faptul ca strategia pe care doresti sa o implementezi este foarte bine pusa la punct. Departamentul de marketing este in general responsabil de crearea acestora, dar daca lucrezi intr-o intreprindere mica nu lasa fara supraveghere acest obiectiv. Alege o persoana pe care sa o desemnezi sa se ocupe in de-aproape de fiecare pas, de la alegerea setului de materiale promotionale pana la publicul tinta caruia i se adreseaza.
De asemenea, in aceeasi situatie in care discutam despre o firma mica, va trebui sa tii in permanenta legatura cu responsabilul. Antreprenorul este cel care ia deciziile cele mai bune pentru afacerea sa. Nu lasa pe altii sa decida pentru tine deoarece tu cunosti cel mai bine misiunea firmei.
Opteaza pentru materiale care sa ajunga cat mai curand la tine. Tinand cont de nivelul la care s-a dezvoltat tehnologia in ultima perioada, ai posibilitatea de a te orienta spre produse care sa ajunga in cateva zile la sediul firmei. Bineinteles ca termenul de livrare este stabilit de comun acord cu tine si in raport cu complexitatea, dar si cu numarul articolelor.
Daca vorbim despre o campanie la nivel local, cu un public tinta restrans, cu siguranta piata iti poate oferi numeroase variante cu termene de livrare foarte mici. Daca, in schimb, campania este mai ampla, ia in calcul ca gravarea, printarea sau inscriptionarea materialelor poate dura ceva timp.
Seturile de materiale promotionale pot fi folosite si pentru angajatii firmei
Motivarea angajatilor si transformarea lor intr-o echipa sudata si unita este un obiectiv pe care multi antreprenori il au atunci cand dezvolta o afacere. Functionarea firmei depinde de toate departamentele, acestea fiind interdependente. Spre exemplu, departamentul de logistica trebuie sa aiba o foarte buna comunicare cu departamentul de vanzari. La fel de bine este si in cazul departamentului de suport si sesizari cu toate departamentele firmei.
Echipa si spiritul de echipa se construiesc in timp. La fel de bine cum oamenii invata atributiile zilnica, invata sa fie si o echipa unita. Multi dintre antreprenori aleg diverse stimulente prin care sa orienteze angajatii catre o astfel de viziune. Un exemplu elocvent sunt materialele promotionale. Le puteti oferi agende, pixuri sau mape personalizate cu numele firmei si numele lor.
De asemenea, un obicei popular si extrem de bun in aceasta directie sunt iesirile sau deplasarile cu scop de teambuilding. In astfel de contexte, cu atat sunt mai utilizate aceste materiale, dat fiind faptul ca pot fi folosite la diverse activitati si jocuri, dar si ulterior in cadrul muncii de zi cu zi.