Daca detii o companie si stii cat de utile sunt articolele promotionale, nu iti ramane de facut decat sa alegi articolele potrivite. Dar cum stii care sunt acestea? Sunt sute, chiar mii, de diferite produse pe care le poti distribui. Alegerea celor mai potrivite pentru compania ta nu este cel mai usor lucru de facut.
Azi o sa afli cum poti alege cele mai potrivite articole promotionale pentru compania ta. Iar la final ai si o lista cu cele mai populare si eficiente articole si cum te pot ajuta.
Cum alegi articolele promotionale potrivite
Daca vrei sa-ti maximizezi rezultatele, trebuie sa iei in considerare anumiti factori importanti. Analizeaza fiecare articol promotional in functie de mai multe criterii. Ti-am pregatit o lista cu mai multe filtre prin care sa treci un astfel de articol inainte de a-l achizitiona pentru compania ta:
- Calitatea
Cand distribui articole promotionale de calitate, oamenii o sa asocieze compania ta cu calitatea acestora. In caz contrar, daca articolele promotionale nu sunt bune, acestia pot sa ridiculizeze situatia. Iar daca fac asta pe social media, reputatia companiei tale ar putea avea de suferit.
- Audienta
Cum oferi cele mai potrivite articole promotionale clientilor sau potentialilor tai clienti? Raspunsul este simplu: cunoaste-ti audienta! Inainte de a planui ce articole sa alegi, pune-ti intrebari legate de audienta ta. Care e varsta lor medie? Care sunt interesele si valorile lor? Ce fel de job-uri si venituri au?
Daca nu faci asta, articolele ar putea ajunge la gunoi imediat ce sunt primite. Spre exemplu, nu e o idee buna sa oferi mingi de fotbal unei audiente de peste 60 de ani. Sau sa oferi brelocuri din plastic unei audiente care apreciaza sustenabilitatea.
- Utilitate
Fa utilitatea produselor promotionale o prioritate. Scopul acestora este sa iti faca brand-ul companiei (logo, site web etc.) ai cunoscut si apreciat. Daca oferi articole promotionale de care nu se folosesc, practic, ai aruncat banii pe geam.
In schimb, obiectele folosite zilnice iti pot oferi o expunere mare. Pixurile, canile de cafea si caietele pentru notite sunt folosite des. Iar in contextul unui birou, acestea pot fi impartie intre colegi. Astfel, un singur articol promotional ajunge sa fie folosit de mai multe persoane iar expunerea brand-ului tau creste!
Cele mai populare si eficiente articole promotionale
Desi articolele promotionale trebuie alese cu factorii de mai sus in minte, anumite produse sunt atat de versatile incat pot reprezenta o alegere potrivita.
- Plase de cumparaturi
Site-urile pentru articole promotionale au nenumarate modele de plase de cumparaturi. Peste o treime din generatia noua refoloseste aceeasi plasa. Astfel, expunerea brandului nu se termina la acestia, ci la multitudinea de oameni din magazine care pot sa iti vada logo-ul companiei. In plus, daca le distribui la anumite evenimente, sunt foarte conveniente. Oamenii pot sa isi puna acolo lucrurile personale si sa care plasa cu ei.
- Pixuri
Pixurile sunt unele dintre cele mai populare si eficiente produse promotionale. Si, probabil, sunt foarte eficiente pentru compania ta! De ce? Sunt ieftine si toata lumea le foloseste. Astfel, cheltui putini bani pentru un produs folosit zilnic. Iar in contextul persoanelor care lucreaza la birou, sunt cele mai eficiente articole promotionale pe care le poti distribui!
- Accesorii pentru telefoane
E 2022. Toata lumea foloseste telefonul mobil timp de cateva ore pe zi. Cum te asiguri ca oamenii se gandesc la brand-ul tau si cand folosesc telefonul? Cu ajutorul accesoriilor!
De la diferite modele de huse de telefon pana la incarcatoare, accesoriile vor fi mereu un succes.
- Tricouri
Cine nu iubeste un tricou gratuit? Companiile au observat asta si ofera oamenilor tricouri gratuite. Sunt atat de eficiente incat 85% dintre cei care au primit un tricou promotional isi amintesc numele companiei. Si, ca in cazul plaselor de cumparaturi, daca audienta ta poarta tricourile in spatii publice, ai expunere gratuita!
- Brelocuri
Majoritatea oamenilor folosesc masina zilnic. Un breloc pus langa cheile masinii va fi vazut destul de des de cei care calatoresc alaturi de sofer, dar si in momentul in care soferul respectiv pune cheile pe masa unei cafenele sau a unui restaurant, atunci cand se intalneste cu prietenii sau membri familiei.
In concluzie, cele mai potrivite articole promotionale sunt cele adaptate audientei tale. Dar sunt si produse promotionale atat de versatile incat poti sa le alegi oricand. Foloseste-te de sfaturile si lista de produse din acest articol si observa cum audienta (si vanzarile) cresc!