Servicii de marketing online în România sunt oferite în prezent de o mulțime de agenții și de freelanceri. Cum știi care sunt cele potrivite pentru firma ta?
În textul de față ne propunem să îți explicăm cum poți beneficia de servicii de marketing digital, astfel încât randamentul afacerii tale să fie unul maximum.
Așa cum spuneam, sunt foarte mulți furnizori de astfel de servicii, iar alegerea unuia la întâmplare sau după tarif nu este tocmai cea mai bună soluție.
Cum alegi un furnizor servicii de marketing de calitate?
Fără dar și poate există și furnizori care n-au nicio treabă cu acest domeniu, succesul lor măsurându-se în câți bani ai companiei tale vor fi aruncați pe geam. Însă nu aceștia vor constitui subiectul calității.
Pot exista și agenții, respectiv prestatori de servicii, care fac o treabă excelentă, dar cu toate acestea afacerea ta nu se dezvoltă precum te aștepți. De ce se întâmplă acest lucru? Este vorba de o incompatibilitate între compania pe care o reprezinți și agenție / freelancer.
Așadar, pentru a alege în favoarea companiei servicii de marketing de calitate, trebuie să ții cont să găsești furnizori cu experiență compatibilă în domeniile tale de activitate.
Un alt aspect important este să ții cont de dimensiunile afacerii tale.
Tipul de servicii de marketing online
În mod rațional, înainte de a ne gândi efectiv la categoriile de servicii, trebuie să stabilim caracteristicile acestora în funcție de necesarul companiei.
Aceste caracteristici se stabilesc cu răspunsuri la întrebările: “Când am nevoie de marketing?”, “Pentru cât timp am nevoie de aceste servicii?”, “Ce obiective vor fi îndeplinite pentru afacerea mea?”.
Alte întrebări logice care te vor ajuta să stabilești mai bine criteriile sunt: “Cum măsor rezultatele?”, “La ce număr de vânzări fac față?”. Sau, dacă se urmărește creșterea impactului, “Ce feedback mă aștept să primesc?”, “Cum îi voi face față?”.
În funcție de răspunsuri, vei ști la ce să te aștepți și cum să te pregătești pentru rezultatele apărute în urma serviciilor de marketing. Astfel vei putea optimiza un proces care va susține activitatea firmei fără a fi afectat în vreun fel.
Vei ști că, dacă ai un stoc mare de produse pe care dorești să-l epuizezi cât mai repede, un freelancer nu va putea face față volumului de muncă. Pe de altă parte, dacă nu ai posibilitatea de a asigura stocul în timp scurt, vânzările masive se vor putea întoarce împotriva afacerii.
Serviciile digitale de marketing online sunt variate
Agențiile și freelancerii din România s-au specializat pe câte o nișă anume. Unii freelanceri se ocupă doar de social media, unele agenții doar de marketing afiliat, altele de email marketing și tot așa.
Astfel, trebuie să decizi prin ce metode de marketing vei vrea să îți scalezi afacerea și în funcție de asta vei decide cine se va ocupa.
Puține sunt agențiile care abordează orice tip de marketing, cunoscând industria ca-n palmă, reușind astfel să ofere soluții practice necesităților afacerilor. Acestea sunt, de regulă, constituite din oameni cu experiență vastă în domeniu. Astfel de agenții sunt potrivite în momentul în care vrei să abordezi mai multe metode de marketing, iar furnizorii nișați nu vor deservi nevoile afacerii. Iar tu, ca antreprenor, nu poți devia de la scop, devenind un manager de agenții cu care să menții legătura frecvent și să le coordonezi.
Dacă ai nevoie de o agenție de marketing online pentru afacerea ta și vrei să ai asigurate toate tipurile de servicii – o soluție pe care ți-o recomandăm este Media Agency RKEvolution.ro.