In calitate de proprietar de afaceri, este vital sa aveti un sistem de management al calitatii (QMS). Clientii tai se vor intoarce daca stiu ca pot avea incredere in tine, precum si in produsele si serviciile pe care le oferi. Datorita faptului ca multe companii au relatii internationale, este de asemenea imperativ ca aceste standarde de calitate sa fie aceleasi peste tot, astfel incat afacerile sa fie masurate la fel. ISO 9001 este unul dintre acele standarde internationale care asigura anumite cerinte pentru un SMC, iar peste un milion de companii din intreaga lume sunt deja certificate. ISO 9001 ofera o multime de beneficii unei companii si poate fi obtinut de organizatii de orice dimensiune sau din orice sector, inclusiv cel de productie.
Daca sunteti interesat sa va imbunatatiti managementul si operatiunile, ISO 9001 va va ajuta sa va atingeti obiectivele. Intentia din spatele acestui standard este de a va imbunatati afacerea prin implementarea unor proceduri eficiente menite sa simplifice operatiunile si sa ajute personalul sa atinga o productivitate mai mare.
Acest lucru se poate face prin imbunatatirea consecventei, de exemplu. Daca sunteti consecvent in ceea ce oferiti, clientii vor invata sa aiba incredere ca puteti oferi calitate in orice moment. Aceleasi iesiri, aceleasi tolerante, aceleasi dimensiuni. Toate acestea si multe altele trebuie sa ramana consecvente cu fiecare produs sau serviciu.
Eficienta mai mare Nicio companie nu functioneaza fara probleme 100% din timp, mai ales nu cu numarul de variabile necesare pentru a avea o afacere de succes. Cu toate acestea, standardele precum ISO 9001 va pot ajuta sa va atingeti obiectivele in mod regulat si cu o mai buna precizie, sa cresteti calitatea si sa simplificati procesele.
Aceasta inseamna, de asemenea, ca implementarea acestei certificari in totalitate va poate ajuta si sa reduceti deseurile. Acesti factori nu numai ca sunt importanti pentru cresterea companiei tale, dar te pot ajuta si sa atragi noi clienti care prefera sa se ocupe de o afacere constienta de mediu.
Imbunatatind operatiunile si consistenta, precum si prin reducerea deseurilor, puteti deveni mai eficient si puteti observa o reducere a costurilor. Economisirea de bani care pot fi investiti inapoi in afacere este o modalitate binecunoscuta de a o ajuta sa se dezvolte.
Ce isi doresc clientii ISO 9001 este recunoscut in intreaga lume si indica faptul ca QMS-ul este evaluat si aprobat in mod continuu. Acesta este motivul pentru care multe companii prefera sa faca afaceri site-ul certificare iso 9001 si este posibil sa impartasiti aceleasi convingeri. La urma urmei, si alte afaceri beneficiaza de aceleasi imbunatatiri pe care acest standard le ofera si pentru tine.
Clientii vor fi constienti de faptul ca ISO 9001 inseamna reducerea greselilor, imbunatatirea comunicarii, o calitate mai buna si standarde mai ridicate in general. O companie care devine certificata, atunci, ar putea vedea o crestere a satisfactiei clientilor si, desigur, a afacerilor.
Certificarea ISO poate aduce producatorilor:
#1: Cresteti performanta si productivitatea angajatilor
Angajatii implicati sunt motivati sa implementeze procese care sunt puse in aplicare pentru a se asigura ca problemele sunt identificate rapid si rezolvate in timp util. In plus, auditurile de proces consecvente prin ISO 9001 pot mentine angajatii concentrati, oferind in acelasi timp feedback critic atunci cand procesele deviaza de la consecventa.
#2: Definiti procesele de control al calitatii ale companiei dvs
O componenta de temelie a certificarii ISO 9001 este stabilirea proceselor de afaceri amanuntite si definirea responsabilitatilor pentru controlul calitatii – si, la fel de important, transmiterea acestor specificatii catre angajati. La urma urmei, 85% dintre angajati sunt cei mai motivati atunci cand comunicatiile interne sunt eficiente! Implementarea cerintelor de certificare ISO ofera valori cheie valoroase de performanta, cum ar fi livrarea la timp, debitul si eficienta generala a echipamentului, pentru a reflecta cu acuratete performanta sistemului . Aceste valori va vor ajuta sa luati decizii mai informate pentru a imbunatati cresterea si profitabilitatea in intreaga companie.
#3: Reduceti deseurile si imbunatatiti eficienta
Obtinerea certificarii ISO 9001 impune o strategie de imbunatatire continua, astfel incat intotdeauna, prin proiectare, cautati modalitati de a reduce risipa si de a imbunatati eficienta. Utilizarea cerintelor stabilite in ISO 9001 va ajuta la identificarea mai intai a zonelor de deseuri si apoi la implementarea masurilor preventive pentru a evita situatiile de risipa. Eficientizarea operatiunilor de productie de la zero prin ISO 9001 inseamna ca fiecare parte in miscare este cat mai eficienta posibil, mai degraba decat aruncata sau neutilizata.
#4: Oferiti o experienta imbunatatita pentru clienti
Procesul de certificare ISO 9001 ofera o experienta imbunatatita de servicii pentru clienti, nu numai prin identificarea prioritatilor cheie pentru clienti, ci si prin conturarea proceselor pentru a optimiza in continuare aceste prioritati pe baza asteptarilor si nevoilor clientilor. Produsele cu o calitate imbunatatita se traduc prin reclamatii reduse ale clientilor si consumatori mai multumiti. Cei mai de succes producatori din ziua de azi stiu ca oferirea unei experiente de produs mai bune este ceea ce ii va face pe clienti sa revina. Producerea unui produs intr-un mod care reduce risipa si reduce costurile inseamna ca puteti aduce mai multa valoare clientilor , ceea ce ii intareste si mai mult loialitatea fata de afacerea voastra.
#5: Cresteti increderea in afacerea de productie
O certificare ISO 9001 demonstreaza atat clientilor, cat si partilor interesate ca afacerea de productie are capabilitatile de a furniza produse de inalta calitate, care respecta toate reglementarile din industrie si sunt livrate la timp. Acest lucru este crucial pentru afacerea , deoarece produsele ar trebui sa reflecte masurile luate pentru a crea coerenta si incredere pe o piata globala de productie. O certificare ISO 9001 asigura, de asemenea, ca afacerea dispune de toate instrumentele, resursele si echipamentele necesare pentru producerea eficienta a produsului sau serviciului .
Detinerea unei certificari ISO este importanta pentru SMM-uri datorita capacitatii sale de a genera crestere, profitabilitate si economii de costuri. Beneficiul reducerii deseurilor permite, de asemenea, fortei de munca sa fie mai eficienta si sa stabileasca standarde permanente QMS pentru imbunatatirea si succesul sustenabil al clientilor.