Homefile duce administrarea blocurilor la un nou nivel cu o aplicație care digitalizează activitatea asociațiilor de proprietari

Homefile vine în sprijinul asociațiilor de proprietari cu o aplicație care își propune să îmbunătățească administrarea blocurilor printr-un proces automatizat, eficient și de încredere. În prezent, peste 120.000 de apartamente și 3.000 de asociații folosesc  aplicația românească dezvoltată de Homefile, în peste 30 de orașe din țară.

Dacă în trecut evidența încasărilor și calcularea de penalizări sau restanțe erau un proces deficitar și greoi, cu ajutorul Homefile gestionarea situației fiecărui apartament este realizată rapid și transparent, cu acces din laptop, tabletă sau de pe telefon.

Aplicația vine în sprijinul locatarilor și oferă o multitudine de funcționalități, precum efectuarea plăților direct de pe telefon sau vizualizarea situației la zi a apartamentului cu un singur click, fără a adresa întrebări suplimentare administratorului.

Asociațiile de proprietari pot gestiona mai bine plățile cu Homefile

Homefile ajută administratorii să gestioneze facil toate informațiile legate de apartamente și să acceseze situația la zi a plăților direct din telefon, tabletă sau laptop. În plus, încasarea banilor se poate realiza foarte ușor, din telefonul mobil sau de pe laptop, apăsând un singur buton.

Mai mult, tranziția la întocmirea listelor de cheltuieli în Homefile se face extrem de ușor. Listele de cheltuieli sunt configurabile și pot avea aceleași coloane cu cele vechi, astfel locatarilor le va fi foarte ușor să se acomodeze cu aplicația și noul mod de lucru.

Testare gratuită și suport pentru utilizarea aplicației

Indiferent de vârstă sau experiență, trecerea la administrarea apartamentelor devine mai ușoară cu ajutorul consultanților Homefile care vor oferi suport pentru folosirea aplicației. Un alt beneficiu reprezintă posibilitatea de a testa timp de o lună aplicația în mod gratuit astfel încât administratorul să decidă dacă acest mod de lucru este potrivit sau nu pentru el.

Homefile face parte dintr-un grup internațional de companii care propune soluții software asociațiilor de proprietari, ceea ce oferă siguranță datelor furnizate, împreună cu garanția dezvoltării companiei. Astfel, datele fiecărui administrator și locatar sunt salvate în propriile servere ale Homefile. În plus, experiența internațională și serviciile suplimentare oferite îi vor ține la curent pe administratori și locatari cu toate actualizările din domeniu.

Imprimanta mobilă, soluția ideală pentru administrator

În cazul în care optează pentru un abonament complet, administratorii beneficiază de o imprimantă mobilă, cu hârtie termică pentru emiterea chitanțelor. Astfel, scrisul chitanțelor de mână devine o grijă în minus și un avantaj de a economisi timp.

Imprimanta Homefile va emite chitanța care va fi înregistrată automat în registre și scăzută din restanțe, fiind eliminate eternele suspiciuni de evidență și calculare, în timp ce cheltuielile vor fi explicate extrem de simplu în cont.

După ce au fost întocmite, chitanțele rămân înregistrate în server-ul aplicației, iar locatarul poate urmări când s-a realizat încasarea în aplicație.

Situația la zi a apartamentelor, disponibilă în aplicație

Aplicația prezintă o interfață intuitivă și ușor de folosit, oferind un conținut bine structurat administratorului, care va putea răspunde cu ușurință la orice nelămurire din partea locatarilor.

În același timp, locatarii pot urmări informații despre apartament folosind codul de pe chitanță sau codul furnizat de administrator. Mai mult, datele pot fi accesate atât de proprietari, cât și de chiriași. Proprietarul poate urmări situația și este notificat atunci când chiriașul nu achită cheltuielile.

Plata cheltuielilor, direct din confortul casei

Peste 17.000 de locatari plătesc lunar cheltuielile cu cardul în aplicația Homefile. Totul se face simplu, de pe telefonul mobil, direct din confortul casei. Printre avantajele plății cu cardul se numără debitul scăzut imediat, iar tranzacția este operată automat în documentele contabile ale asociației de proprietari. Totodată, Homefile are integrată o funcție specială, care îi amintește locatarului printr-un email să achite factura curentă, evitând plățile restante. 

Homefile pune la dispoziția asociațiilor de proprietari trei tipuri de abonamente: Pachetul Gratuit, Pachetul Complet și Pachetul Complet Business, în funcție de numărul de apartamente gestionate și nevoile asociației. 
Află mai multe detalii despre aplicație de la un consultant Homefile la numărul 0722.657.332 sau completând formularul de contact pe homefile.ro/contact.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.