creare continut

Cum sa creezi continutul potrivit

Procesul de creare continut reprezinta identificarea a noi subiecte despre care poti scrie. Deoarece continutul se poate materializa in diverse forme, de la postari pe blog, articole, material video, ebook-uri, postari pe paginile sociale, la reclame si nu numai, continutul poate capata mai multe nuante.

Recomandarea este de a profita de oportunitatea pe care ti-o aduc cuvintelor cheie. Acestea genereaza un prilej prin care poti descoperi ce limbaj foloseste audienta ta pentru a cauta informatii despre un subiect. Acest lucru te ajuta sa creezi continut care sa le vina in intampinarea curiozitatii lor. Dar nu doar atat, aceste fraze sau cuvinte cheie iti pot aduce inspiratie atunci cand nu mai stii ce subiecte sa abordezi.

Continutul calitativ si mai ales original este cel care creaza fidelitatea cititorilor si totodata determina motoarele de cautare sa iti ofere mai multa expunere.

Crearea de continut este atat o necesitate cat si o provocare.

Necesitatea vine din dorinta de a atrage atentia a cat mai multor vizitatori iar provocarea vine din nevoia de a crea in mod continuu continut nou.

Mai intai trebuie sa intelegem ce este un continut bun. In general, un material util si original va determina calitatea superioara a acestuia. Nu trebuie omis insa principalul scop pentru care se creaza continut, anume de a oferi raspunsuri oamenilor. De cele mai multe ori, acestia vor informatii rapide, scurte si concrete.

Inspiratie pentru a crea continut.

O buna sursa de inspiratie provine chiar de la intrebarile pe care le au clientii sau de la feedback-ul oferit de acestia. Daca utilizezi aceaste resurse vei crea o legatura semnificativa cu acestia, dovedindu-le ca iti pasa de dorintele si opiniile  lor.

Nu uita sa te pui in locul utilizatorului pentru a intelege mai bine nevoile acestuia. Asadar, cand vei fi in cautare de noi idei, incearca sa gandesti din perspectiva cititorului pentru a crea un continut interesant, util si captivant.

Un alt loc din care te poti inspira sunt noutatile care apar legate de subiectul pe care doresti sa il abordezi. Utilizatorii vor fi mereu curiosi in legatura cu noutatile aparute, drept pentru care crearea de continut pe astfel de subiecte vor fi cautate si accesate rapid.

Fa-ti o strategie inainte de a te apuca de treaba.

Pana la urma, crearea de continut o faci cu un scop. Asigura-te ca ceea ce faci duce catre acel scop. Fara o strategie bine pusa la punct, esecul sau succesul vor tine doar de noroc, riscand ca tot efortul si banii tai sa fie irositi. Incepe prin a-ti stabili obietivele pe care doresti sa le indeplinesti. In acest fel, vei putea modela continutul in asa fel incat sa urmeze traiectoria catre indeplinirea targetului stabilit.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.